Södermalm
Runt halv fyra-tiden i natt fick polisen flera inringningar om ett stort bråk utbröt nära Skanstulls tunnelbanestations norra uppgång.
Omkring ett tiotal personer ska ha varit inblandade men bråket hade upphört och personerna skingrats när polisen kom till platsen kort därpå.
Vad bråket handlade om är oklart, enligt polisens presstalesperson Marcus Björling.
En anmälan om motanmälan om misshandel upprättades gällande en man i 20-årsåldern, det vill säga att han är både misstänkt och målsägande i anmälan. Ingen har behövt uppsöka vård och ingen är frihetsberövad.