Hallonbergen
Debatten riktade sig främst till unga. I publikhavet fanns många tonåringar som sommarjobbade för Balder eller Sundbybergs stad.
– Det var bra uppslutning, ungdomarna vågade ställa frågor och det var högt i tak, säger en nöjd Martin Kesenci hos arrangören Balder.
Ungdomarna vågade ställa frågor och det var högt i tak.
Han utesluter inte att debatten kan bli ett återkommande arrangemang.
– Kanske en tradition en gång om året.
Alla partier i kommunfullmäktige deltog, förutom SD som uppger för Mitt i att partiet uteblev av hälsoskäl.