”De har pengar och lagen bakom sig, jag är bara en vanlig person”, säger krögaren Hamid Ahmadi som har stämt Nacka kommun på 2,2 miljoner kronor.
Mikael Andersson
Från 200 till 30 gäster – Hamid stämmer kommunen
Krögaren känner sig lurad – tvingas lämna lokalen nästa år