Irene Holm och Kerstin Sonebäck är inbitna Kungsholmsbor. "Vi hoppas på det bättre, för det har nästan alltid varit sunkigt," säger Irene.
Victor Malmcrona
”Dötråkiga” Fridhemsplan förvandlas: ”Varit sunkigt länge”
Många satsningar i kvarteren ✔ Grannarna: ”Själen är vi som bor här, inte husen”