Enligt 3-30-300-modellen som nu införs i Solna ska alla invånare se minst tre träd från sina hem. Det gör Stefan i Huvudsta. "En jädra massa näsor, men visst är det viktigt".
Mikael Andersson
Målet: Se minst tre träd från fönstret – ”riktiga schabrak”
Ny strategi ✔ Stefan i Huvudsta: ”Jädra massa näsor, men visst är det viktigt”