JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

TV-klipp och nyheter

Dina valda områden

Senaste nyheterna

Nu har den självkörande färjan intagit fjärden

Nyheter

Den elektriska norska färjan MF Estelle är invigd och trafikerar från och med måndag Kungsholmen – Södermalm.

Planen är att båten ska åka utan besättning – men så blir det inte till att börja med.

Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Pekka Pääkkö

Nyheter
Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Pekka Pääkkö

Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Pekka Pääkkö

Nu har den självkörande färjan intagit fjärden

Nyheter

Den elektriska norska färjan MF Estelle är invigd och trafikerar från och med måndag Kungsholmen – Södermalm.

Planen är att båten ska åka utan besättning – men så blir det inte till att börja med.

Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Färjan kommer att ha fyra avgångar i timmen till att börja med och tar en paus mitt på dagen för att laddas. 35 kronor kostar en tur för vuxna, medan barn och studenter betalar 20 kronor.

Pekka Pääkkö

Nyheter

Här kan Åkersberga få sin egen ”getingmidja”

Nyheter

60 meter enfilig väg där SL-bussar ska stanna för att släppa av passagerare. Så vill kommunen bland annat förändra Västra Banvägen. ”Kan bli rörigt” anser Brf Spåret.

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Stefan Källstigen

Nyheter
Om Brf Spåret inte vill sälja marken kan kommunen välja att tvångsinlösa den. Då mister föreningen ett 70-tal p-platser.

Om Brf Spåret inte vill sälja marken kan kommunen välja att tvångsinlösa den. Då mister föreningen ett 70-tal p-platser.

Stefan Källstigen

Deras mark ska bli vändplan för buss

Brf befarar trafikpropp när Åkersberga får helt ny bussgata.

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Stefan Källstigen

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Stefan Källstigen

Här kan Åkersberga få sin egen ”getingmidja”

Nyheter

60 meter enfilig väg där SL-bussar ska stanna för att släppa av passagerare. Så vill kommunen bland annat förändra Västra Banvägen. ”Kan bli rörigt” anser Brf Spåret.

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Hans Huzelius, Bengt Lindberg och Peter Karlsson sitter i styrelsen för i Brf Spåret med fastigheter längs drygt 600 meter av Västra Banvägen.

Stefan Källstigen

Nyheter
Om Brf Spåret inte vill sälja marken kan kommunen välja att tvångsinlösa den. Då mister föreningen ett 70-tal p-platser.

Om Brf Spåret inte vill sälja marken kan kommunen välja att tvångsinlösa den. Då mister föreningen ett 70-tal p-platser.

Stefan Källstigen

Deras mark ska bli vändplan för buss

Brf befarar trafikpropp när Åkersberga får helt ny bussgata.

"En glassig Aperol spritz tack"

Nyheter

Nu är det glasstider på Lidingö. Och vissa tar ut svängarna rejält. Vad sägs om en skopa Piña colada?

Anna Ludvigsson

Nyheter

Anna Ludvigsson

Anna Ludvigsson

"En glassig Aperol spritz tack"

Nyheter

Nu är det glasstider på Lidingö. Och vissa tar ut svängarna rejält. Vad sägs om en skopa Piña colada?

Anna Ludvigsson

Nyheter

Dina valda intressen

Sport

Nöje